Stoiska targowe wciąż pożądaną przestrzenią wystawową

  • Kategoria: Artykuły
  • Opublikowano: czwartek, 22 lipiec 2021 13:33
  • Super User
  • Odsłony: 199

Każda firma czy instytucja, która w swojej działalności planuje dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów czy odbiorców, będzie poszukiwała sposobów i możliwości aby to zadanie spełnić.

Niestety, pandemia mocno zamieszała w planach firm czy instytucji, które planowały w 2020 czy 2021 roku, znaleźć stoiska na targi aby móc dotrzeć do szerszej liczby odbiorców. Na szczęście rząd dąży cały czas do poluzowania obostrzeń także w sferze targów, wystaw czy imprez, na których potrzebne są stoiska reklamowe KappExpo. Bardzo dobrym pomysłem jest sukcesywne zwiększanie ilości uczestników wystaw czy targów, ponieważ pozwoli to na powrót do normalnej wymiany doświadczeń dotyczących procesów produkcji, dystrybucji, logistyki poszczególnych firm. Obserwuje się stopniowy powrót do tematów dotyczących informacji i reklamy w poszczególnych sferach handlu.

Nasza firma, która od 10 lat zajmuje się organizacją przestrzeni wystawowych w całej Polsce, na wielu znanych i ważnych targach czy spotkaniach branżowych, wprowadza właśnie do swojej oferty nowy system aranżacji stoisk reklamowych na targach. Naszym zdaniem już od dłuższego czasu, stoiska targowe w swojej typowej i często przewidywalnej formie wymagały zmiany. Wraz z rozwojem technik multimedialnych i audiowizualnych pojawiły się nowe możliwości wykorzystania treści czy obrazów, które maja dotrzeć do odbiorcy. Chcemy zaproponować zmianę sposobu prezentacji tych treści. Zmiana dotyczyć będzie zarówno wyglądu takiego stoiska, jak również jego sposobu montażu i transportu na miejscu odbywania się imprezy branżowej. Po pierwsze wprowadzamy do oferty możliwość transportu danej jednostki stoiska targowego naszym samochodem dostawczym. Do tej pory realizowaliśmy to poprzez zewnętrzną firmę przewozową. Następnie wprowadzamy możliwość zmiany aranżacji stoiska w zakresie ilości miejsc dla gości, ilości punktów prezentacji broszur czy materiałów reklamowych. Przewidujemy możliwość całkowitej rezygnacji z drukowanych form prezentacji profilu i działalności firmy na rzecz wyboru tylko i wyłącznie cyfrowych technik audio-wizualnych. Wpisujemy się tym samym w działanie na rzecz ograniczenia zużycia energii i surowców, wykorzystywanych w szeroko pojętej branży reklamowej i wystawienniczej. Wprowadziliśmy także dwa dodatkowe style kolorystyczne (granat i beż) do istniejących już białego i czarnego. Chcemy podzielić się wiadomością, iż nasze stoiska na targi zdobyły już uznanie w kilku krajach europejskich co jest powodem naszej nieskrywanej dumy.